Kundebehandling i sosiale medier

Det er bare å innse det: i dag er det nærmest umulig å holde kundeservicen
skjult. Kundene gir tilbakemeldinger i offentlige kanaler som Facebook,
Instagram og Twitter. Det stiller nye krav til bedriftene. I dette kurset
lærer du hvordan du kommuniserer raske svar som kunden blir tilfreds med,
uten å svekke bedriftens omdømme.

 

Kursinnhold:

– Viktigheten av en god budskapsbank.
– Hvordan finne riktig tone of voice?
– Responstid.
– Hvordan takle vanskelige henvendelser?
– Hvordan behandle troll?
– Krisekommunikasjon.

 

Dato:

Kommer

Tid:

3 timer

Pris:

2.500,- per pers. eks. mva

 

Vi skreddersyr også sosiale medier-kurs til bedrifter. Send oss en e-post
på kontakt @ dysondrager . no , så lager vi et kurs basert på ditt behov.
Vi sees!

ALLE KURS

Meld din interesse