INNHOLDSMARKEDSFØRING

Strategi

Innholdsmarkedsføring er alltid forankret i en god strategi.

 

Hva er målet med prosessen? Det bør kunne formuleres i ett hovedmål og et par delmål. For å nå målene, må du sette opp et knippe KPI-er som identifiserer hvordan du skal klare det. I tillegg inneholder en god strategi informasjon om hvilke plattformer du skal være på og når du skal være der, hvor lang tid det vil ta å nå målene samt hvordan du skal måle og optimalisere.

 

Vi setter oss ned sammen med deg og kartlegger dine behov og målsetninger, og utarbeider en strategi som gir deg oppskriften på suksess i dine kanaler.

Innholds- og publiseringsplaner

En innholds- og publiseringsplan hjelper deg å holde oversikt og planlegge fremover. Hva skal postes i hvilke kanaler og hvilket innhold som bør produseres.

Hvorfor innholdsmarkedsføring?

Les om hvordan vi har hjulpet Thon Eiendom med å styrke merkevaren gjennom godt innhold her.

Artikler

Vi produserer det gode innholdet som konverterer.

dyson.drager AS tar  innhold på alvor

Her finner du et utvalg av våre tjenester. Lurer du på hva du trenger? Ta kontakt – vi hjelper deg gjerne!

KONTAKT