INNHOLDSMARKEDSFØRING

Strategi

Innholdsmarkedsføring er alltid forankret i en god strategi.

Hva er målet med prosessen? Det bør kunne formuleres i ett hovedmål og et par delmål. For å nå målene, må du sette opp et knippe KPI-er som identifiserer hvordan du skal gå frem. I tillegg inneholder en god strategi informasjon om hvilke plattformer du skal være på og når du skal være der, hvor lang tid det vil ta å nå målene samt hvordan du skal måle og optimalisere.

Vi kartlegger dine behov og målsetninger og utarbeider en strategi som gir deg oppskriften på suksess i dine kanaler.

Publiseringsplan

En publiseringsplan hjelper deg å holde oversikt og planlegge fremover.

Publiseringsplanen hjelper deg med følgende:

• huske hva skal publiseres når og i hvilken kanal

• holde orden på hvor langt i prosessen man har kommet

• overholde frister

• sikre annonsebudsjett

Artikler

Vi produserer det gode innholdet som konverterer. En god artikkel tilfører leseren noe nyttig, noe som fanger oppmerksomheten og gjør dem interessert i produktet. Man får bare én sjanse, så det er viktig å fange kunden med én gang.

Engasjerende innhold gjør leseren om til kunder. Men det er viktig å huske på at innholdsmaredsføring er en prosess, merkevarekjennskap skjer ikke over natta. Produksjonen må være jevn, kvaliteten høy.

Våre innholdsprodusenter vet hva som skal til for å lage tekst som selger.Vi tar oss av hele jobben, fra idé – utførelse – til analyse og rapportering.

Hvorfor innholdsmarkedsføring?

Les om hvordan vi har hjulpet Thon Eiendom med å styrke merkevaren gjennom godt innhold her.

dyson.drager AS tar  innhold på alvor

Her finner du et utvalg av våre tjenester. Lurer du på hva du trenger? Ta kontakt – vi hjelper deg gjerne!

KONTAKT