STRATEGI - dyson.drager
16510
page-template-default,page,page-id-16510,ajax_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled,qode-title-hidden,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-10.1.2,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1,vc_responsive

STRATEGI

Det holder ikke bare å «være på sosiale medier» eller legge ut en artikkel på nettsidens blogg i ny og ne – en nøye formulert strategi er alfa omega for å måle om det du gjør har noen hensikt.

 

Hvordan lage en strategi?

Hva vil du oppnå ved å være på sosiale medier eller skape innholdsmarkedsføring? Det bør kunne formuleres i ett hovedmål og et par delmål. For å nå målene, må du sette opp et knippe KPI-er som identifiserer hvordan du skal klare det. I tillegg inneholder en god strategi informasjon om hvilke plattformer du skal være på og når, hvor lang tid det vil ta å nå målene, samt hvordan du skal måle og optimalisere.

 

Vi setter oss ned sammen med deg og kartlegger dine behov og målsetninger, og utarbeider en strategi som gir deg oppskriften på suksess i dine kanaler.

 

Trenger du hjelp til å utarbeide en strategi? Ta kontakt med oss på kaffe@dysondrager.no eller te@dysondrager.no!

Strategi