Community Management - dyson.drager
16522
page-template-default,page,page-id-16522,ajax_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled,qode-title-hidden,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-10.1.2,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1,vc_responsive

COMMUNITY MANAGEMENT

Stadig flere norske merkevarer begynner å bli dyktige på å drifte sine digitale og sosiale kanaler – men fortsatt har mange en lang vei å gå. Vi tar over roret, og skaper engasjerende innhold til målgruppen din. En Community Manager (CM) sitt ansvar er å stimulere og bygge publikummet rundt merkevaren ved å produsere innhold og sjekke daglige omtaler på de sosiale kanalene. En CM har stor forståelse for hva som skal til for å få publikummet til å elske merkevaren din.

Dette sier kundene om dyson.drager og våre community management-tjenester

«Agnes Østengen har det siste året vært innleid som konsulent hos TUI Norge gjennom byrået dyson.drager. Hun har produsert engasjerende innhold til TUIs sosiale medier og opprettet og optimert annonser. Rollen har krevd både lokalt og nordisk samarbeid med ulike fagavdelinger, noe Agnes har taklet meget godt. Hun er flink til å komme med anbefalinger og tips, noe som har gjort at TUI har fått stor effekt av utnyttelsen av mulighetene innen sosiale medier.» – TUI Norge

Lyst på et pristilbud?

Ta kontakt med oss på kaffe@dysondrager.no eller te@dysondrager.no.

COMMUNITY MANAGEMENT