Kurs i sosiale medier - dyson.drager
16705
post-template-default,single,single-post,postid-16705,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled,qode-title-hidden,side_area_uncovered_from_content,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-10.1.2,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1,vc_responsive
Kurs i sosiale medier

Kurs i sosiale medier

Vil du bli bedre på Facebook-annonsering? Lurer du på hva du bør poste på Instagram? Eller trenger du hjelp til hvordan å svare kundene dine i sosiale medier? Vi kommer til arbeidsplassen din og deler triksene som faktisk funker.

 

Send oss en e-post til kaffe @ dysondrager.no om du ønsker mer informasjon eller vil bestille et kurs av oss.

Kursoversikt:

Annonsering på Facebook

Facebook er et av de største mediene i Norge og byr på smarte annonseløsninger for å treffe målgruppen din på en kostnadseffektiv måte. I dette kurset går vi gjennom hvordan du setter opp og optimaliserer annonser i Ads Manager og Power Editor.

Kursinnhold:
– Kort om Facebook og relevanspoeng.
– Innføring i Ads Manager/Power Editor.
– Ulike typer kampanjer.
– Innføring i målretting og publikumsinnsikt.
– Kort om Facebook-pikselen og retargeting.
– Optimalisering og rapportering.

Tid: 3 timer

20 500,- eks. mva.

Instagram-kurs

I dette kurset hjelper vi deg til å nå ut til målgruppen din via det voksende sosiale mediet Instagram. Vi fokuserer på hvordan du lager en god strategi og setter deg smarte mål, samt hvordan du skaper kreativt innhold som resulterer i engasjement, trafikk og konverteringer.

Kursinnhold:
– Tips til bildestil, fargevalg og arbeidet med å lage en visuell feed som passer din merkevare.
– Hvordan skape engasjerende innhold.
– Hvordan bruke hashtags på en smart måte.
– Enkle knep som konverterer besøkende til følgere.
– Økte muligheter med Instagram Stories og Highlights.
– Hvordan annonsere på Instagram.
– Hvordan bruke Insight-verktøyet.

Tid: 3 timer

Pris: 14 600,- eks. mva.

Kundebehandling i sosiale medier

Det er bare å innse det: i dag er det nærmest umulig å holde kundeservicen skjult. Kundene gir tilbakemeldinger i offentlige kanaler som Facebook, Instagram og Twitter. Det stiller nye krav til bedriftene. I dette kurset lærer du hvordan du kommuniserer raske svar som kunden blir tilfreds med, uten å svekke bedriftens omdømme.

Kursinnhold:
– Viktigheten av en god budskapsbank.
– Hvordan finne riktig tone of voice?
– Responstid.
– Hvordan takle vanskelige henvendelser?
– Hvordan behandle troll?
– Krisekommunikasjon.

Timer: 3

Pris: 19 500,-. 

Vi skreddersyr også sosiale medier-kurs til bedrifter. Send oss en e-post på kontakt @ dysondrager . no ,  så lager vi et kurs basert på ditt behov. Vi sees!